Met een fantastisch jaar achter de rug, kijken we er naar uit om het succes verder te zetten in 2019. Het eerste deel van de wereldwijde campagne is volop aan de gang en zit tsjokvol opwindende ideeën.
Kabels zijn overal nodig, in alle ruimtes en voor alle machines. Het idee achter X-Tray-kabelgoten is om uw kabelroutering op een slimme en goed doordachte manier te beheren. Kabelgoten moeten ook gemakkelijk kunnen worden aangepast, geïnstalleerd en gereinigd, maar ook kosteneffectief en esthetisch aantrekkelijk zijn voor het oog. Het X-Tray kabelrouteringssysteem is ook snel en eenvoudig te installeren.
X-Tray is er in alle soorten en maten om tegemoet te komen aan de verschillende behoeften en wensen van onze klanten. Verschillende klantsegmenten hebben verschillende behoeften. In een magazijn of iets dergelijks hoeven kabelgoten niet roestvrij te zijn, terwijl ze in de voedingsmiddelenindustrie zowel roestvrij als zuurbestendig moeten zijn omwille van de hygiëne. Het assortiment bestaat uit thermisch verzinkt, roestvrij staal zonder nabehandeling, dat zuurbestendig is en bestendig tegen chemicaliën, zwart zink om te passen bij een zwarte machinebescherming of andere apparatuur, en in een blauw of blanke zink met een verchroomde afwerking.
Axelent's veiligheidsagent Axel bezoekt een chocoladefabriek.
We voegden meer talen toe aan het tweede en derde deel van de campagne. Het was nu mogelijk om te volgen in het Zweeds, Engels, Frans, Italiaans en Spaans.
DEEL 1
• Bereik: iets meer dan 1,5 miljoen
• Aantal keren dat Axel video 1 werd bekeken: 152.181
• Campagne-site: 7.283 sessies
• YouTube inschrijvingen steeg met 56%
• Facebook volgers, enkele voorbeelden:
Axelent Group +69%
Axelent Australië +152%
Axelent VS +460%
DEEL 2
• Bereik: iets meer dan 1 miljoen
• Aantal keren dat Axel video 2 werd bekeken: 78.960
• Campagne-site: 10.960 sessies
• Facebook volgers, enkele voorbeelden:
Axelent Group +69%
Axelent Australië +47%
Axelent VS +42%
Axelent Benelux +151%
DEEL 3
• Bereik: 1,4 miljoen
• Aantal keren dat Axel video 3 werd bekeken: 158.280
• Campagne-site: 18.265 sessies
• Facebook volgers, enkele voorbeelden:
Axelent Group +28 %
Axelent Italië +35 %
Axelent Benelux +69 %
TOTAAL
• Bereik: 4 miljoen
• Alle videostreams 503.000
• 51.000 verschillende bezoekers van de campagnesite
• 32.000 geopende nieuwsbrieven (aanloopcampagne tot 19%)
Wil u gecontacteerd worden door een specifiek medewerker? Bezoek contact
Bel ons rechtstreeks!
Bel ons rechtstreeks!